- 68
Iemand positieve ervaringen met racefietsen ergens in deze regio? Ik zou graag een beetje heuvels willen maar ken het hier niet zo goed
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben wel vroeger veel in de Eifel geweest met Adelaar jeugdteams, daar kun je fantastisch fietsen (rustige wegen, mooie klimmen) Dat geld ook voor het door jou omcirkelde Saarland. Kijk maar eens op Komoot. Routes voldoende. Het Franse deel van je cirkel staat juist bekend om zijn "leegheid" en is niet zo heuvelachtig.Iemand positieve ervaringen met racefietsen ergens in deze regio? Ik zou graag een beetje heuvels willen maar ken het hier niet zo goed Bekijk bijlage 825
Iemand positieve ervaringen met racefietsen ergens in deze regio? Ik zou graag een beetje heuvels willen maar ken het hier niet zo goed Bekijk bijlage 825
Misschien heb je inspiratie aan deze rit van mij?Iemand positieve ervaringen met racefietsen ergens in deze regio? Ik zou graag een beetje heuvels willen maar ken het hier niet zo goed Bekijk bijlage 825
Mullerthal is mooi!Misschien heb je inspiratie aan deze rit van mij?
Kijk maar op mijn strava:
het stuk door mullerthal vond ik zelf echt prachtig
Mullerthal is mooi om te fietsen maar ook mooi om te wandelen. Het wordt niet voor niks 'Klein Zwitserland' genoemd.Mullerthal is mooi!![]()