Komoot overgenomen door Bending Spoons

Ai, ai, het grote orakel (dcrainmaker) geeft commentaar op de acquisitie van KOMOOT door Bending Spoons. Dat belooft niet veel goeds......

"In maart 2025 is Komoot overgenomen door Bending Spoons, een technologiebedrijf. Kort daarvoor had Komoot aangekondigd dat nieuwe gebruikers een Premium-abonnement nodig hebben om routes te synchroniseren met externe apparaten, wat voorheen mogelijk was met een eenmalige betaling. Deze ontwikkelingen hebben geleid tot zorgen over de toekomstige richting van Komoot"

Klik hier om het hele artikel van dcrainmaker te lezen

Ik had het er laatst al met iemand over dat het vrij helder is dat Komoot aan het azen was op een overname. Zie hier.

Komoot verkocht, Strava dat zichzelf de nek omdraait, wat nu? Felua appje schrijven maar?

Ik had het er laatst al met iemand over dat het vrij helder is dat Komoot aan het azen was op een overname. Zie hier.

Komoot verkocht, Strava dat zichzelf de nek omdraait, wat nu? Felua appje schrijven maar?
Ridewithgps.com. Gebruik ik al sinds mensenheugenis (in elk geval sinds ik met een Garmin rijd, zeker 10 jaar. Routes uitzetten, collecties aanmaken. Kan allemaal.

Apr
03
Apr
04
Apr
06
Apr
08
Apr
10

Leden online

Statistieken