Jul
12

Events The Longest Day

marcelberg

Lid van de Appeltaart Illuminati
12 juli gaat het zover zijn, dan doen we onze eigen longest day.
Met zoveel mogelijk liefhebbers, zo lang mogelijk genieten van de fiets, het weer, de omgeving en het geklaag van de rest van de groep.

Alle voorbereidingen zijn gestart: tv rechten zijn in de verkoop gezet, volgauto's zijn uitgevraagd, voor de verzorgingsposten worden vergunningen aangevraagd, zoektocht naar naar het beste materiaal wordt gepland, kleding wordt onder de loep genomen.

Kortom er is eigenlijk alleen nog maar over een route nagedacht.

En zelfs die is nog under comstruction:

preview route

Het is dus duidelijk waarom het in de volksmond beter bekend staat als het mongolen ritje

to be continued.........

12 juli gaat het zover zijn, dan doen we onze eigen longest day.
Met zoveel mogelijk liefhebbers, zo lang mogelijk genieten van de fiets, het weer, de omgeving en het geklaag van de rest van de groep.

Alle voorbereidingen zijn gestart: tv rechten zijn in de verkoop gezet, volgauto's zijn uitgevraagd, voor de verzorgingsposten worden vergunningen aangevraagd, zoektocht naar naar het beste materiaal wordt gepland, kleding wordt onder de loep genomen.

Kortom er is eigenlijk alleen nog maar over een route nagedacht.

En zelfs die is nog under comstruction:

preview route

Het is dus duidelijk waarom het in de volksmond beter bekend staat als het mongolen ritje

to be continued.........
Klinkt gaaf! Ik kan helaas niet 🙀 😞

Komen er ook nog wegritten op de zaterdag? Lijkt me leuk om zo alvast met wat deelnemers kennis te maken en er samen naar toe te trainen. Ik heb op 9-6 al een 200km rit, dus die 250 moet ook gaan lukken.

Komen er ook nog wegritten op de zaterdag? Lijkt me leuk om zo alvast met wat deelnemers kennis te maken en er samen naar toe te trainen. Ik heb op 9-6 al een 200km rit, dus die 250 moet ook gaan lukken.
Wilde voor zaterdag wel iets opzetten maar ben nog niet zeker of dat agenda technisch past.

Heb geen auto zaterdag dus kan alleen vanuit Epe/Oene starten.

Wilde voor zaterdag wel iets opzetten maar ben nog niet zeker of dat agenda technisch past.
Toevallig lukt het voor mij komende zaterdag nog niet om mee te rijden ivm trainingsrit met groepje voor de 200. Maar ik hou me aanbevolen. Of hopelijk kan ik binnenkort met avondritten aanhaken. Ik hou de agenda nauwlettend in de gaten 😊

Wat een stomme datum :-P Was graag meegegaan maar de vrouw is weg en kan de kids uitgerekend dat weekend niet kwijt bij opa en oma. Die zijn dan al richting Nijmegen voor de vierdaagse (bikkels).

Veel plezier!. Als ik toch nog wat kan regelen dan meld ik mij aan.

#FOMO
:)
Vind ik ook haha. Ik ga dan de gravel150 rijden

Apr
03
Apr
04
Apr
06
Apr
08
Apr