Zwift: Doen wij daar al aan? 🚴‍♂️💻

Bram Hengeveld

Administrator
Staff member
Met de koude dagen en regenachtige ritten voor de deur, vroeg ik me af: zijn er mensen in onze community die al actief zijn op Zwift? Of andere indoor cycling platforms zoals Rouvy, TrainerRoad of Sufferfest?

Zelf heb ik net een Wahoo KICKR Core aangeschaft en ben vandaag voor het eerst sinds vijf jaar weer eens op Zwift gaan rijden. Het was even wennen zeg maar :)

Ik ben benieuwd:
  • Gebruiken jullie Zwift of een ander platform?
  • Hoe bevalt het?
  • En zouden jullie interesse hebben in een Felua Cycling Club virtuele groepsrit deze winter?
Laat weten wat jullie ervaringen zijn! Misschien kunnen we zelfs een soort wintercompetitie opzetten (of is dat niet mogelijk in Zwift?).

Als early adapter sta ik inmiddels zo'n 27000 km op Zwift (level 65). Vooral routes rijden vind ik leuk, soms in groepsverband. Het competitieve wordt wat minder, maar in de achterhoede doe ik soms mijn best. Ik heb een dedicated fiets op een Tacx NeoSmart. Buiten fietsen is leuker, maar bij kou en nattigheid zoek ik regelmatig de Tacx op.
In het begin had ik de Tacx app om in de echte wereld op video te rijden. Dat werd alleen wat duur en had de nodige glitches.
De dedicated laptop die ik had voor Zwift heb ik recentelijk naar Circulus gebracht, op een I-Pad werkt het veel prettiger/sneller.

Aanstaande events

• Sunday Social Gravel Ride
    Zin in een ontspannen gravelrit over de prachtige paden van de Veluwe...
    • Bram Hengeveld
    • Updated:
    • Going: 3

Nieuwste routes

Trending content

Back