Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft iemand z’n kerstverlichting nog steeds in de boom zitten?
Ben bang dat het iets giftigs is
M’n vriendin begon spontaan te poetsen vanochtendHahaha ja niet leuk, nu zie ik opeens dat de ramen gewassen moeten worden die bewolking en regen heeft me een hoop werk gescheeld
Binnen blijvenBen bang dat het iets giftigs is
Ze mag de volgende keer ook wel bij ons langskomen hahaM’n vriendin begon spontaan te poetsen vanochtend
denk niet dat ik genoeg clearance hebGetest: Wat is de snelste gravelbandmaat? Het antwoord zal je misschien verrassen!
Vandaag hebben we 35 mm, 40 mm, 45 mm, 50 mm en 2.2 MTB-banden getest op de Pedaling Efficiency...
Die mtb banden van mij zijn zo'n dus niet een rare keuze denk niet dat ik genoeg clearance heb
Oh nee, een nieuwe fiets nodig #N+1denk niet dat ik genoeg clearance heb
Het FCC weerbericht geeft je groot gelijkIK ga morgen rond 15 uur nog een 50km ritje doen.
Nog mensen die zin hebben om mee te gaan?
Het FCC weerbericht geeft je groot gelijk
Bekijk bijlage 288
Ik ga even in de ochtend, kan in de middag helaas niet anders was ik meegegaan met je Marce
Hoi Marcel, kunnen we half 4 bij de hamer afspreken of is dat te laat? Dan is het voor mij mogelijk om mee te gaan. Ik heb nog een afspraak staan tot 15:00 uurIK ga morgen rond 15 uur nog een 50km ritje doen.
Nog mensen die zin hebben om mee te gaan?
Hoe laat vrijdag?Ik moet helaas werken, heeft iemand nog zin om vrijdag een ritje te maken?
Misschien kan ik vrijdag ook, ik kan alleen ook dan pas rond half vierHoe laat vrijdag?
De tijd maakt mij niet zoveel uitHoe laat vrijdag?