Events FCC Daily Chat

Was weer gezellig mensen! Het begint bijna traditie te worden, dus hier een tikkie voor de koffie (€3 p.s.): https://www.ing.nl/payreq/m/?trxid=mh5b6Ii1eeSKJqKAunJLqLke7kpV7cmQ

Onderaan deze post de leukste foto’s 😏

En bij gebrek aan video-mogelijkheden hier een linkje naar ‘t filmpie: https://share.icloud.com/photos/0da0hbBGZx5jc1iiKWyMxiisw

Fijne zondag!! 👋🏼 ☕☀️
IMG_1677.webp
IMG_1680.webp
IMG_1692.webp
IMG_1697.webp
IMG_1701.webp

Even een vriendelijke herinnering: de zondagrit is bedoeld als party pace ritje. Dat betekent een ontspannen tempo waarin iedereen mee kan (22 tot 24 gemiddeld), zonder dat het een koers wordt..

Dus a.u.b.:
# Tempo aanpassen aan de langzaamste in de groep
# Samen uit, samen thuis
# Let op elkaar en geef het aan als het te hard gaat

Als iemand toch (onbewust) het tempo opvoert, spreek elkaar er gerust op aan.

Ik heb mijn met een "misschien" aangemeld voor de VrijMiBo GRVL van a.s. vrijdag 21 maart. Maar ik weet niet precies (als GRVL NWBY) of ik die snelheid wel aan kan (ben ook al "oude man, hahaha). Heeft het dan wel zin om langs te komen? Of lig ik er na een km al af? De weersverwachting voor einde komende week is te mooi om daar geen gebruik van te maken.

Ik heb mijn met een "misschien" aangemeld voor de VrijMiBo GRVL van a.s. vrijdag 21 maart. Maar ik weet niet precies (als GRVL NWBY) of ik die snelheid wel aan kan (ben ook al "oude man, hahaha). Heeft het dan wel zin om langs te komen? Of lig ik er na een km al af? De weersverwachting voor einde komende week is te mooi om daar geen gebruik van te maken.
Meestal is het tussen de 40 en 60 km. Als je die afstand kunt fietsen en de snelheid 25 ~kmph dan moet het wel goedkomen. Een beetje conditie is natuurlijk wel vereist:).

De routes zijn niet altijd hetzelfde, soms is een rit wat lichter of zwaarder dan de ander.

Kijk desnoods even naar je eigen ritjes of die een beetje overeen komen.

Het motto is samen uit samen thuis. Alleen aan de persoon zelf te bepalen of de conditie past met de beschrijving van de rit. Wijken we af van de beschrijving dan hebben we graag dat daar wat van gezegd wordt zoals Bram hierboven aangeeft.

😀☀️ 🚲

Laatst bewerkt:

Aanstaande events

Mar
21
Mar
23
Mar
30
May
24
Jul