- 174
@Bram Hengeveld, zet je hier wel even een foto neer dat je aan het bbqen bent….
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha scherp Patrick! Een plasje bij de Hamer was vandaag voor Plasper genoegHet was weer genieten vanmiddag. En dat zonder een plaspauze.
Verdomd. Of tellen we de plaspauze aan het begin mee?Het was weer genieten vanmiddag. En dat zonder een plaspauze.
Stiekem telt die wel mee ja…..Verdomd. Of tellen we de plaspauze aan het begin mee?
Bbq maar een keertje mee@Bram Hengeveld, zet je hier wel even een foto neer dat je aan het bbqen bent….
We hebben alleen een belangrijk (gepland) gesprek gemist hierdoor op de fiets. De volgende borrel…Bbq maar een keertje mee![]()
Kunnen we best combinerenWe hebben alleen een belangrijk (gepland) gesprek gemist hierdoor op de fiets. De volgende borrel…
We hebben alleen een belangrijk (gepland) gesprek gemist hierdoor op de fiets. De volgende borrel…moet dat besproken worden dan? Ik zeg zo snel mogelijk plannen![]()
Goede vrijdag?Welke vrijdagavond wordt het?
Leuk ik weet nog wel een tentje in ValkenburgGoede vrijdag?![]()
Leuk ik weet nog wel een tentje in Valkenburg![]()
...en wat kan die man sprinten!...had ik maar één zo'n been!
Haha we zijn een goede inspiratie!...beter goed gejat dan slecht verzonnen...min kudos