Wat heb je gekocht? Deel Je Laatste Fiets Upgrades!

Zo heb je een gravelbike, zo is die met een Ortlieb Quick Rack ook geschikt om te bikepacken, of om te gebruiken voor woon werkverkeer (met 28 mm banden).
En voor als het regent kunnen er nog een setje SKS Speed Rocker spatborden op.
fiets met tas.webp

Bijlagen

• 51F531A5-F541-4B17-8852-A68C1C9137BB.webp
    51F531A5-F541-4B17-8852-A68C1C9137BB.webp
    211,8 KB · Weergaven: 6
Laatst bewerkt:
Weer eens een elektrisch fietspompje gekocht, de Cycplus AS2 pro, kan zo in de achterzak. Geen idee of ik hem ooit ga gebruiken want rij vrijwel nooit lek. But you never know! Reviews waren goed en wat moet je anders voor je verjaardag vragen als je alles al hebt…
Heb ook gekocht. Thuis geprobeerd werkt met gp 5000. Is voor m'n race en gravel en mtb.

Bekijk bijlage 539

De rubberen mount van mijn achterlicht heeft het na vele jaren opgegeven en is gescheurd. Nergens een vervanger te vinden totdat ik deze onderdelen vond. Schijnen om je zadelpen te kunnen dus besteld. Ben benieuwd!
@Norbert had ik het met jou hierover Zondag? Ik heb nog even gezocht in mijn orderhistorie bij Mantel en helaas lijkt het product uitverkocht te zijn: https://www.mantel.com/bontrager-achterlichthouder-flare-horizontaal

Misschien even mail of er nog beschikbaarheid komt of als alternatief bij een andere aanbieder kijken.

Ben erg tevreden over het product.

Apr
03
Apr
04
Apr
06
Apr
08
Apr
10

Statistieken