marcelberg
Well-known member
Half 4 (vanaf de hamer?) is voor mij prima. en ritje van 45km?De tijd maakt mij niet zoveel uit
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Half 4 (vanaf de hamer?) is voor mij prima. en ritje van 45km?De tijd maakt mij niet zoveel uit
Prima! Ik zal er zijnHalf 4 (vanaf de hamer?) is voor mij prima. en ritje van 45km?
Ik verwacht er dan ook te zijnHalf 4 (vanaf de hamer?) is voor mij prima. en ritje van 45km?
Top. Ik ga even checken of ik dan kan. Ik moet wat eerder terug zijn dus rij een stukje mee of ik pak de racefiets. Kom er nog op terug.Voor vrijdag is er een event aangemaakt incl route
Misschien wel jaZijn er nog liefhebbers voor een ritje vrijdagmiddag rond 14 uur?
Oeps dacht vandaag. Vrijdag kan ik misschien ook wel. Laat het nog wetenZijn er nog liefhebbers voor een ritje vrijdagmiddag rond 14 uur?
Jij hebt nu je taperingsperiode om straks te pieken in het voorjaarDat zag er op Strava uit als een lekkere vrijmironde. Jaloers!
ja anders moet ik werkenWordt wel steeds vroeger met jou ;-) ik kan pas rond 16;00 uur