Bram Hengeveld
Administrator
Discussie draadje voor onze wekelijkse clubritten.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm, koffiestopIk doe mee zondag maar ik haak aan bij de zesde kilometer, de route gaat langs mijn huis namelijk.
Van mij mogen jullie een kop koffie scoren wel snel na 6 km al ️Hmm, koffiestop
De Dirty Felua 2024 (Winter Edition) belooft een onvergetelijke ervaring te worden voor alle gravel- en avontuurlijke fietsliefhebbers! Op zondag 29 december 2024 verzamellen die-hards en de gewone man zich in het hart van de Veluwe, in Apeldoorn, voor een uitdagende en sfeervolle tocht.
Een rit door de wilde natuur van de Veluwe
De Dirty Felua voert je door de adembenemende landschappen van de Veluwe. Verwacht glooiende zandpaden, verborgen...
Goed ;-) klaar voor een lampen ritje zo…Hoe voelen we ons de day after?
Zin in een ontspannen gravelrit over de prachtige paden van de Veluwe? Sluit je dan aan voor deze zondagse Social Gravel Ride van Felua Cycling Club vanuit Apeldoorn.
Praktische info:
Wat kun je verwachten?
- Starttijd: 09:30 uur
- Startlocatie: Cafe de Hamer (Zwolseweg 275, 7345 AA Wiesel)
- Route GPX: nog niet bekend
- Party pace: We rijden in een ontspannen groepsrittempo (ca. 22 - 24 km/u).
- Ontspannen sfeer:...
Ontsnap naar de Veluwe voor een gezellige zaterdagse Social Gravel Ride vanuit Epe met Felua Cycling Club!
Praktische informatie:
Waarom meedoen?
- Starttijd: 09:30 uur
- Vertrekpunt: Ravenstraat 23, 8167 NS, Oene (Epe)
- Route GPX: Klik hier om te downloaden
- Rustig tempo: Geschikt voor iedereen met een goede basisconditie...
Wat gaan we nou krijgen! Hoe durven ze je in te plannen op deze dagMoet werken zondagochtend, dus kan helaas niet mee