marcelberg
Well-known member
ik fiets met je mee!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind ik leuk. Zal even het parcours droog föhnen vrijdag!ik fiets met je mee!
Hoi Tim, zorg er voor dat je ingelogd bent als je op de download knop drukt. Iedereen met een account zou moeten kunnen downloaden.@Bram Hengeveld Ik probeerde de GPX te downloaden maar ik heb geen toestemming, kan dat kloppen?
Ach wat dom van mij, ik was inderdaad niet ingelogd want bekeek het op een ander apparaat. Thanks voor de hulp!Hoi Tim, zorg er voor dat je ingelogd bent als je op de download knop drukt. Iedereen met een account zou moeten kunnen downloaden.
Als het niet werkt, welk bericht krijg je te zien?
Geen probleem, blij dat het werkt. Tot zondag!Ach wat dom van mij, ik was inderdaad niet ingelogd want bekeek het op een ander apparaat. Thanks voor de hulp!
Zin in een ontspannen gravelrit over de prachtige paden van de Veluwe? Sluit je dan aan voor deze zondagse Social Gravel Ride van Felua Cycling Club vanuit Apeldoorn.
Praktische info:
- Belangrijk: de weersvoorspellingen zijn op moment van schrijven slecht, indien dit niet verbetert bestaat de kans dat de rit niet doorgaat.
- Starttijd: 09:30 uur
- Startlocatie: Cafe de Hamer (Zwolseweg 275, 7345 AA Wiesel)
- Route...
Recap Felua Gravelrondje-Uddel-Garderen-Putten - zondag 1/12/24Als jullie de route vandaag tof vonden willen jullie dan een review achterlaten? https://www.felua.cc/routes/gravelrondje-uddel-garderen-putten-kootwijkerveen-62-km.19/
Yes! We hebben de route ook geupdate. Tot morgen.Gaat morgen door?
Zin in een lekkere gravelrit over de prachtige paden van de Veluwe? Sluit je dan aan voor deze zondagse Social Gravel Ride van FCC vanuit Apeldoorn.
Praktische info:
Wat kun je verwachten?
- Starttijd: 09:30 uur
- Startlocatie: Sportpark Orderbos 21, 7313 HN Apeldoorn
- Route GPX: Download hier
- Party pace: We...
Bekijk bijlage 129
We weten het, de oliebollen zijn nog maar net verteerd en de champagneglazen staan nog te glimmen in de kast. Maar wat is er nou beter dan het nieuwe jaar inluiden met een frisse neus en modder op je gravelbike? – Juist, helemaal niets! Daarom nodigen we je uit voor onze Nieuwjaars Graveltocht op zondag 5 januari 2025. Zet ‘m alvast in je agenda!
Wat staat je te wachten? Een gezellig tocht in ons vertrouwde party pace...