Bram Hengeveld
Administrator
- Onderwerp starter
Drankje na afloop?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hartstikke goed voornemen!Ik heb hem genoteerd! Begin het jaar met het goede voornemen om een keer mee te komen rijden
Zin in een ontspannen gravelrit over de prachtige paden van de Veluwe? Sluit je dan aan voor deze zondagse Social Gravel Ride van Felua Cycling Club vanuit Apeldoorn.
Praktische info:
Wat kun je verwachten?
- Starttijd: 09:30 uur
- Startlocatie: Cafe de Hamer (Zwolseweg 275, 7345 AA Wenum-Wiesel)
- Route GPX: Klik hier om het routebestand te downloaden
- ...
Die verstuur ik naar de deelnemers maar alleen als het doorgaat. Het aantal aanmeldingen is wel opvallend laag dit jaar helaas.Wanneer wordt de gpx route gedeeld?
Helaas hebben we geen invloed op het weer maar de voorspellingen zien er in ieder geval goed uitIk wil graag meedoen maar hangt af van gpx bestand. De blubber van 2jaar geleden ben ik nog niet vergeten.
Gezellig. Tot zondag!Lijkt me leuk om de uitdaging aan te gaan. Even een klein voor behoud maar … even afstemmen.
Het Kroondomein is weer geopend en lag er mooi bij vandaag. Mooi vooruitzicht voor zondagHelaas hebben we geen invloed op het weer maar de voorspellingen zien er in ieder geval goed uit
Ja het zand was zelfs vrij mul ipv natHet zand droogt vrij snel op denk ik de komende dagen. Fijn!
Jammer Tim, tot een volgende rit!Ik kan er helaas niet meer bij zijn morgen… alvast een fijne rit iedereen!