Wat heb je gekocht? Deel Je Laatste Fiets Upgrades!

Bram Hengeveld

Administrator
Ben je onlangs langs de fietsenwinkel geweest of heb je een mooie deal online gescoord? Deel hier je nieuwste aankopen voor je fiets! Of het nu gaat om een klein accessoire, een nieuw onderdeel of zelfs een compleet nieuwe (gravel)fiets, ben benieuwd naar wat je hebt gekocht en waarom je ervoor hebt gekozen.

We hebben jaren een Suntour op de tandem gehad. Beetje smeren op zijn tijd en boutjes controleren. CaneCreek Thudbuster is wat beter. Laatst vervangen door een noname die ik bij Mantel vond. (Als je op een gravelfiets vering nodig hebt kun je beter uitkijken naar een MTB)

1742333559556.webp

De rubberen mount van mijn achterlicht heeft het na vele jaren opgegeven en is gescheurd. Nergens een vervanger te vinden totdat ik deze onderdelen vond. Schijnen om je zadelpen te kunnen dus besteld. Ben benieuwd!

Weer eens een elektrisch fietspompje gekocht, de Cycplus AS2 pro, kan zo in de achterzak. Geen idee of ik hem ooit ga gebruiken want rij vrijwel nooit lek. But you never know! Reviews waren goed en wat moet je anders voor je verjaardag vragen als je alles al hebt…

Laatst bewerkt:
Dat is hetzelfde als de discussie bril onder of over de bandjes van de helm. Door velen wordt de bril over de bandjes van de helm niet als "cool" gezien.

Collega had ze onder de bandjes van de helm. Daardoor "vloog" zijn bril niet af bij een val, maar blijft die vast onder de helm zitten.
Gevolg voor hem: oogkas werd verbrijzeld door de bril die op zijn plek bleef zitten en meerdere operaties waren nodig om e.e.a. te herstellen.

Dat is hetzelfde als de discussie bril onder of over de bandjes van de helm. Door velen wordt de bril over de bandjes van de helm niet als "cool" gezien.
Nooit geweten dat dat een reden heeft. Misschien een eigen topic waard, lijkt me heel nuttig voor anderen die dit niet weten.

PS: vandaag brilletje over de bandjes gedragen :)

Apr
06
Apr
08
Apr
10
Apr
11
Apr
12

Leden online

Geen leden online nu