Felua.cc clubkleding – Doe jij mee? Stem in de poll!

Ik wil graag een FCC shirt kopen:

• Totaal aantal stemmers
    36
Zwart, wit, roze? Als ik ergens kan helpen dan doe ik dat graag!

Bijv. (Thuisstijl van de website)

Groot titel achterop, kleintje voor.
Bekijk bijlage 576

...misschien beter de donkere kleur onder...vallen die spetters niet zo op...als je het shirtje niet meteen in de was gooit na een regen ritje ;)

Boomer hier......

Regels uit het oude wielerverleden:
Als wielrenner gebruik je geen roze, want dat is de kleur van de leiderstrui van de Giro, geen geel want dat is de kleur van de leiderstrui van de Tour, en je draagt nooit een kampioenstrui als je zelf geen kampioen bent.
(Dit is tevens het jaarlijks terugkerende gedonder over de kleding van Visma (oude huisstijl Jumbo) en EF Education Easy Post(Huisstijl van EF Education First) tijdens Giro en Tour.

Persoonlijk zou ik liever een lichte tint groen bovenaan zien. Verbondenheid met de natuur.
Maar gelukkig...... ik ga er niet over.

Boomer hier......

Regels uit het oude wielerverleden:
Als wielrenner gebruik je geen roze, want dat is de kleur van de leiderstrui van de Giro, geen geel want dat is de kleur van de leiderstrui van de Tour, en je draagt nooit een kampioenstrui als je zelf geen kampioen bent.
(Dit is tevens het jaarlijks terugkerende gedonder over de kleding van Visma (oude huisstijl Jumbo) en EF Education Easy Post(Huisstijl van EF Education First) tijdens Giro en Tour.

Persoonlijk zou ik liever een lichte tint groen bovenaan zien. Verbondenheid met de natuur.
Maar gelukkig...... ik ga er niet over.
In verleden hadden vrouwen ook geen stemrecht, was doping gemeengoed en zat je op zondagochtend in de kerk.

Gelukkig veranderen tijden

Misschien moeten we ChatGPT in dit geval maar niet te serieus nemen 🤭🫣

eb216d3a-bec2-40c0-88ec-ae9649d4fd24.webp

Het is een concept/idee op basis van huisstijl van de website.

Kleuren boeien mij niet zo, alleen als ik de was doe. Dat doet de man tegenwoordig ook 🤣.

Kom met leuke ideeën zodat we een leuk shirt samen kunnen dragen als club…

@Bram Hengeveld jij had ook al iets in gedachte toch?

Vergelijkbare onderwerpen

Apr
03
Apr
04
Apr
06
Apr
08
Apr
10

Statistieken