Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan ook prima op de deur van de wc in het clubhuisHoorde afgelopen zondag een leuke tekst
Die we op ons shirt kunnen zetten.
“Als de bril beslaat moeten we weer gaan”
![]()
#realmenwearpinkZoiets, lettertype en kleuren kunnen nog wat beter.
...misschien beter de donkere kleur onder...vallen die spetters niet zo op...als je het shirtje niet meteen in de was gooit na een regen ritjeZwart, wit, roze? Als ik ergens kan helpen dan doe ik dat graag!
Bijv. (Thuisstijl van de website)
Groot titel achterop, kleintje voor.
Bekijk bijlage 576
![]()
SIROKO - Official STORE
Bij Siroko Custom kun je gepersonaliseerde kleding ontwerpen voor je fietsgroep. Pas je fietskleding aan: wielershirts, wielershirts met lange mouwen, fietsbroeken, ondershirts en vesten.www.siroko.com
Die laatste is donker onderaan, midden wordt hij roze, wel met wat witte strepen. Zomershirt: geen modder...misschien beter de donkere kleur onder...vallen die spetters niet zo op...als je het shirtje niet meteen in de was gooit na een regen ritje![]()
In verleden hadden vrouwen ook geen stemrecht, was doping gemeengoed en zat je op zondagochtend in de kerk.Boomer hier......
Regels uit het oude wielerverleden:
Als wielrenner gebruik je geen roze, want dat is de kleur van de leiderstrui van de Giro, geen geel want dat is de kleur van de leiderstrui van de Tour, en je draagt nooit een kampioenstrui als je zelf geen kampioen bent.
(Dit is tevens het jaarlijks terugkerende gedonder over de kleding van Visma (oude huisstijl Jumbo) en EF Education Easy Post(Huisstijl van EF Education First) tijdens Giro en Tour.
Persoonlijk zou ik liever een lichte tint groen bovenaan zien. Verbondenheid met de natuur.
Maar gelukkig...... ik ga er niet over.
Jazeker maar ben blij ook anderen te horen dus hou me nog even in@Bram Hengeveld jij had ook al iets in gedachte toch?
Gelukkig.... ik ga er niet over.In verleden hadden vrouwen ook geen stemrecht, was doping gemeengoed en zat je op zondagochtend in de kerk.
Gelukkig veranderen tijden
Daar heb ik een originele voorKan ook prima op de deur van de wc in het clubhuis![]()