StevenHogeweij
Gatekeeper
- 143
Huiskleuren, hi-visibility voor de veiligheid. Ik blijf dit toch wel een klassiek top ontwerp vinden maar ik ben bevooroordeeld
Bekijk bijlage 585

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Huiskleuren, hi-visibility voor de veiligheid. Ik blijf dit toch wel een klassiek top ontwerp vinden maar ik ben bevooroordeeld
Bekijk bijlage 585
count me in for this one. Maar die klassieke (Rapha achtige) mag ook.
AfgeHAMERdVerkocht!
Deze wordt het!!
Kunnen we niet gewoon stemmen of het deze wordt?
goed idee! misschien uit een selectie van 3 kiezen?Deze wordt het!!
Kunnen we niet gewoon stemmen of het deze wordt?
Dan kunnen we bestellen
Precieze prijs zal afhangen van de staffel denk ik. Hoe meer er gekocht worden hoe hoger de korting en fabrique. Ik ga voor nu uit van een bedrag rond de 55 euro.Hey @Bram Hengeveld ! Is er ook een dames model beschikbaar? en wat gaat een shirt ongeveer kosten? Daarvan is mijn stem afhankelijk![]()
Ik heb iedereen om een mailtje gestuurd. Maandag verzamelen we de resultaten en ga ik proberen een eerste batch te bestellen. Ik ben uitgegaan van 25-40 shirts zodat er nog een kleine staffelkorting afgaat.Ik heb een poll toegevoegd. Iedereen die 100% zeker een shirt wil kopen geef dit even aan middels de poll dan weet ik welke (begin) aantallen ik kan doorgeven. Ontwerp staat in de eerste post.
Confused... Welke is het /wordt het nou? Kan dat bovenaan de thread worden vastgelegd?
Edit: Haha, en je kijkt terug en het ontwerp staat er gewoon...![]()
zie de eerste post voor het concept idee: https://www.felua.cc/threads/felua-cc-clubkleding-doe-jij-mee-stem-in-de-poll.16/post-41Welk is het dan? Te veel meedenkers ... (als het maar geen zwart/donker shirt is)