Superidee!

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Superidee!
Ik heb geen mail ontvangen......Ik heb iedereen om een mailtje gestuurd. Maandag verzamelen we de resultaten en ga ik proberen een eerste batch te bestellen. Ik ben uitgegaan van 25-40 shirts zodat er nog een kleine staffelkorting afgaat.
Succes!![]()
Dat klopt. Je hebt zelf in je profiel aangegeven geen mail te willen ontvangen dus die accounts worden dan niet gemaildIk heb geen mail ontvangen......
Hee Bram, ik had dat ook niet ingesteld. Zag ook door de vinkjes het bos niet meer haha. Zou je mij die mail nog kunnen doorsturen?Dat klopt. Je hebt zelf in je profiel aangegeven geen mail te willen ontvangen dus die accounts worden dan niet gemaild
Bekijk bijlage 611
De mail was alleen een link naar de eerste post in deze draad zodat mensen op de hoogte zijn.Hee Bram, ik had dat ook niet ingesteld. Zag ook door de vinkjes het bos niet meer haha. Zou je mij die mail nog kunnen doorsturen?
Dan nog even voor de record: Ik ben in voor 2x Maat LDe mail was alleen een link naar de eerste post in deze draad zodat mensen op de hoogte zijn.