Hallo, er zijn ook mensen die moeten werkenVrijdag nationale verlofdag![]()

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hallo, er zijn ook mensen die moeten werkenVrijdag nationale verlofdag![]()
Hallo, er zijn ook mensen die moeten werken![]()
En er zijn mensen die moeten fietsenHallo, er zijn ook mensen die moeten werken![]()
Hallo, er zijn ook mensen die moeten werken![]()
Ik kan tussen 12 en 14 uur fietsen. Daarvoor en daarna weer meetingSteven en ik gaan morgen nog +/- een uurtje racen, niet al te gek aangezien ik ‘s avonds nog moet squashenStart in Zuidbroek. Ik zit tot 10:30 in meetings dus tijd is flexibel tussen 11-18. Mijn voorkeur is rond de lunch. Zijn er meer liefhebbers?
Willen altijd maar ik moet helaas gewoon werken. Donderdagmiddag kan ik welSteven en ik gaan morgen nog +/- een uurtje racen, niet al te gek aangezien ik ‘s avonds nog moet squashenStart in Zuidbroek. Ik zit tot 10:30 in meetings dus tijd is flexibel tussen 11-18. Mijn voorkeur is rond de lunch. Zijn er meer liefhebbers?
Lekker van genieten toch!Hahahah oeps
Hebben we toch nog iets fijns aan COVID overgehouden #flexxxxwerken
ik kan pas na 14 uur. moeten dat flexwerken beter op elkaar afstemmenIk kan tussen 12 en 14 uur fietsen. Daarvoor en daarna weer meeting
Jij houdt de burgers veilig dus het is maar goed dat je niet zoveel vrije tijd hebt.Hallo, er zijn ook mensen die moeten werken![]()
Even kijken of de domeinen van ons werk een sync kunnen maken qua agenda’sik kan pas na 14 uur. moeten dat flexwerken beter op elkaar afstemmen
Klinkt bijna als een nieuw lente nummerBen weer in het altijd gezellige Apeldoorn,...vanuit m'n werkkamer al vroeg de gibbons horen roepen, de spechten horen roffelen, m'n espresso machine horen pruttelen...kan niet wachten dat ik m'n ketting van m'n CFR vrijwel geruisloos hoor ratelen...vanaf 12 uur is het kort/kort...een zwoel windje Z-W...#ithappensoutside #whowilljoin #takeoff3pm
Wenum-Vaassen-Vierhouten-Nunspeet-Garderen-Kootwijk-Hoog Soeren
Dit bericht wordt wel (dubbel) ontkracht vandaag hoorHallo, er zijn ook mensen die moeten werken![]()
Dit bericht wordt wel (dubbel) ontkracht vandaag hoor![]()