FCC Daily Chat

Oef, ik sta nog wel 10 kg te dik.

Maar ben er na 1,5 jaar relatieve immobiliteit als gevolg van knieproblemen (resulterend in uiteindelijk een nieuwe knie) ben ik er het afgelopen half jaar al 10 kg kwijt geraakt.
Nog een jaartje te gaan. Rustig afbouwen anders krijg je weer zo'n tegenreactie.
(het lichaam is slim.....)

Laatst bewerkt:
Volgens de weerapps krijg ik precies op weg naar Apeldoorn toe en terug naar huis regen op de kop.

Ik ga vanmiddag wel een stukje als het droog is.

Hopelijk heb ik het mis en is het in Apeldoorn tropisch 🍋🟩 🏝️

Veel plezier 💪👊

Volgens de weerapps krijg ik precies op weg naar Apeldoorn toe en terug naar huis regen op de kop.

Ik ga vanmiddag wel een stukje als het droog is.

Hopelijk heb ik het mis en is het in Apeldoorn tropisch 🍋🟩 🏝️

Veel plezier 💪👊
1000044844.webp

Top weertje 👌🏼

@Nootje wat ontzettend gaaf dat je mee hebt gedaan aan de UCI race. Hoeveelste ben je geworden? Hoe doe je hier aan mee? Vragen, veel vragen! :)
Hee ja was heel vet! Meedoen is heel makkelijk, gewoon inschrijven! Uci heeft een website voor de kalender van gravelkoersen.
Ik startte helemaal achteraan bij de dames, ik dacht eerst maar eens zien hoe het allemaal gaat. Ik vond het ook best spannend. Ze sprintten bij de start weg dus de kop van de dameskoers heb ik nooit gezien. Vanuit achteraan bijna 20 (toch 25% van de groep) vrouwen van mijn categorie kunnen inhalen, dus toch iets goed gedaan.
Op een gegeven moment ook nog ingehaald door de hardrijders bij de mannen 60+ dat was wel fijn even meeliften, hoewel sommige echt heeel hard reden.
2e ronde rustiger aangedaan met groepje van 4 ook uit noodzaak om het te kunnen uitrijden.

Parcours was heel mooi en divers. Leuk om een keer naar de kempen te gaan voor iedereen die een nieuw fietsgebied zoekt. Parcours was niet super technisch, wel aantal hobbelige bospaden die nu droog waren maar super nat zijn geweest. Dus dat waren nu meer single tracks. Ook een lang stuk mul zand en dat ging ook goed. Zo blij met mijn ‘dikke’ banden weer terug😃. Vergeleken met mijn groepsgenoten reed ik ook veel makkelijker door de bochten en het zand hiermee.

Was echt gaaf! Volgende keer ga ik proberen meer middenin te starten zodat ik me meer kan meten met dames uit mijn categorie (19-34). Maar was echt super zo. In het begin wat dringen op de eerste smalle passages maar verder geen moment spanning of angst gehad. Ik denk dat als ik nu al meer vooraan had gestaan dat dat wel meer zou zijn geweest. Dus alles was perfect zo! Organisatie was ook super! Overal vrijwilligers en het parcours helemaal afgezet, overal hekken en linten en bordjes.

Gelukkig vrij vandaag haha voel me verrot.

Ik had als tip gekregen om niet de NL gravel series te rijden omdat daar vaak het parcours lijkt op een criterium en minder op een gravelwedstrijd.

Mijn werkafspraken voor vanmiddag zijn afgezegd en de zon schijnt…… dussss dat kan maar één ding betekenen 🤩🚴🏼‍♀️

Iemand zin en tijd in een rondje genieten van de zon vanmiddag? Tijd flexibel, 30-40km (?), gravel of race beide prima.

Mijn werkafspraken voor vanmiddag zijn afgezegd en de zon schijnt…… dussss dat kan maar één ding betekenen 🤩🚴🏼‍♀️

Iemand zin en tijd in een rondje genieten van de zon vanmiddag? Tijd flexibel, 30-40km (?), gravel of race beide prima.
Nee sorry ben er nog niet toe in staat anders heel graag mee gegaan

Vanmiddag niet, maar morgen wel weer voor het eerst een commute naar mijn werk.
Zo combineer ik het nuttige met het aangename. Apeldoorn -Enschede vv. (123 km)
Mijn goal voor dit jaar is om dit 30 keer te doen in de periode van nu tot en met eind september. (27 weken). maar daar zitten ook nog 6 weken vakantie in.
In 2023 is het me 20 keer gelukt, vorig jaar met mijn knie probleem maar een paar keer.
Je moet ambitieuze doelen stellen.

Apr
04
Apr
06
Apr
08
Apr
10
Apr
11

Leden online