StevenHogeweij
Gatekeeper
- 147
Zeker! Groot gelijk heb je!de studiedag van de kleine goed benutten en de nieuwe spulletjes even testen
(goed excuus toch?)
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker! Groot gelijk heb je!de studiedag van de kleine goed benutten en de nieuwe spulletjes even testen
(goed excuus toch?)
Wat voor mooie spulletjes heb je gekocht?de studiedag van de kleine goed benutten en de nieuwe spulletjes even testen
(goed excuus toch?)
Ik zie het al: https://www.felua.cc/threads/wat-heb-je-gekocht-deel-je-laatste-fiets-upgrades.83/post-1120Wat voor mooie spulletjes heb je gekocht?
RVV recon it is......Moet helaas verstek laten gaan vandaag. Net voor tweede keer gelaserd en mag even geen sporten waar het stuitert oid.
Moet me dus even op de weg richten.
Ja veel te warm hahaBeterschap Bram. Is het vandaag te mooi weer om vanmiddag het bos in te gaan? Of heeft iedereen vrij genomen om al eerder te vertrekken![]()
Ik ben er wel om 3 uur, zie wel wie er is en hoe het gaat.
Komt goed hoor, thanks.@Bram Hengeveld sterkte met het herstel!
Is goed gekomen. Er was een kopgroep van 3, die uit de greep van het peloton is gebleven, maar er was op het laatst minimaal één stervende zwaan......21/3 VrijMiBo GRVL...Helaas moet ik vandaag ook verstek laten gaan
Enjoy The Ride
Echt een waanzinnig mooie foto
Thnx! Leuk dat je meeging. We waren maar met 3 maar de gezelligheid was er niet minder om.Idd. Strade Bianchi op de Veluwe.
De foto is inderdaad bijzonder.
Mijn vrouw zei zelfs dat het lijkt alsof die niet eens in NL is genomen, maar ergens in de Toscane.
Compliment voor de fotograaf. (Kudo's Steven)