Bram Hengeveld
Administrator
- 520
- Onderwerp starter
Lekker bankje hoor bij Hamer 

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooiste finale van dit jaar al. Op naar 2026. Dit jaar is klaarMVDP had zich deze week na Tirreno-Adratico op de gravelbike voorbereid op MSR
Volgens de weerapps krijg ik precies op weg naar Apeldoorn toe en terug naar huis regen op de kop.
Ik ga vanmiddag wel een stukje als het droog is.
Hopelijk heb ik het mis en is het in Apeldoorn tropisch
![]()
Veel plezier![]()
Gelukkig
#kort-kort
Hee ja was heel vet! Meedoen is heel makkelijk, gewoon inschrijven! Uci heeft een website voor de kalender van gravelkoersen.@Nootje wat ontzettend gaaf dat je mee hebt gedaan aan de UCI race. Hoeveelste ben je geworden? Hoe doe je hier aan mee? Vragen, veel vragen!![]()
Voor de verandering moet ik gewoon tot 17uur werkenMijn werkafspraken voor vanmiddag zijn afgezegd en de zon schijnt…… dussss dat kan maar één ding betekenen
Iemand zin en tijd in een rondje genieten van de zon vanmiddag? Tijd flexibel, 30-40km (?), gravel of race beide prima.
Nee sorry ben er nog niet toe in staat anders heel graag mee gegaanMijn werkafspraken voor vanmiddag zijn afgezegd en de zon schijnt…… dussss dat kan maar één ding betekenen
Iemand zin en tijd in een rondje genieten van de zon vanmiddag? Tijd flexibel, 30-40km (?), gravel of race beide prima.
Aaah lekker beentjes omhoog vandaag na je presentatie van gisteren!!Nee sorry ben er nog niet toe in staat anders heel graag mee gegaan
Ik wel, race of gravel maakt niet uit. Kan alleen pas vanaf half 4Mijn werkafspraken voor vanmiddag zijn afgezegd en de zon schijnt…… dussss dat kan maar één ding betekenen
Tot zo Buuf!Ik wel, race of gravel maakt niet uit. Kan alleen pas vanaf half 4